احضار درویش به کمیته اخلاق بازیکن سابق استقلال غرق شد + عکس خداحافظی طارمی با هواداران پورتو نکونام پیگیر بازگشت منتظر محمد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی اینترمیلان و فروزینونه| آتش بازی قهرمان ویدئو | ریحانه، دختر ورزشکار مشهدی | از قهرمانی آسیا تا آرزوی مدال المپیک یک تیم پیر در لیگ برتر+عکس| ۳۵ ساله‌های تاثیرگذار فوتبال ایران سلیمی به بازی با فولاد می‌رسد یا نمی‌رسد؟ باشگاه استقلال نیمی از قرارداد بلانکو را پرداخت نکرده است نحوه خرید بلیت بازی تراکتور و گل‌گهر سیرجان + قیمت و لینک خرید نحوه خرید بلیت بازی استقلال و فولاد + قیمت و لینک خرید بازی پرسپولیس و هوادار، بدون حضور تماشاگران! برنامه ریزی سازمان لیگ بدون آینده نگری| چرا پیکان میزبان بازی آخر مقابل استقلال شد؟ تاریخ و ساعت بازی سپاهان و مس رفسنجان در لیگ برتر | نویدکیا و سپاهان بهم رسیدند اوسمار: دوست دارم فصل بعد در پرسپولیس بمانم پرداختی استقلال به سسما کامل شد سیل به ورزشگاه میزبان جام جهانی هم رحم نکرد! + عکس برنامه بازی‌های هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال | رقابت سرخابی‌ها با رقبا در تهران + عکس ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر هوادار در هفته بیست و هفتم لیگ برتر
سرخط خبرها

اردوی تیم فوتبال شمس آذر قزوین در ورزشگاه امام رضا(ع)

  • کد خبر: ۱۴۴۲۵۱
  • ۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۸
اردوی تیم فوتبال شمس آذر قزوین در ورزشگاه امام رضا(ع)
تیم شمس آذر قزوین اردوی آمادگی خود در ورزشگاه امام رضا علیه السلام را از روز گذشته آغاز کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم فوتبال شمس آذر قزوین که در دور رفت رقابت‌های فوتبال لیگ یک عنوان قهرمانی نیم‌فصل را به خودش اختصاص داد، از روز شنبه در استادیوم امام رضا (ع) مشهد اردوی آمادگی برگزار کرد.

شاگردان سعید دقیقی به منظور افزایش سطح آمادگی و بالابردن آمادگی بازیکنان خود این اردو را ترتیب دادند.

این اردو شامل استفاده از امکاناتی، چون زمین تمرینی و اصلی ورزشگاه امام رضا علیه السلام، مجموعه آبی و سالن بدنسازی موسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی می‌باشد.

لازم به ذکر است با توجه به وجود زیرساخت‌ها و تجهیزات متنوع ورزشی موسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی قبل از این نیز تیم‌های فوتبال ملی نوجوانان و گل گهر سیرجان نیز در محل ورزشگاه امام رضا علیه السلام اردو و از امکانات ورزشی این موسسه جهت حفظ آمادگی ورزشکاران خود استفاده کرده بودند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->